Yes!

2011-07-28, 23:13:22 / Kategori: yes's


1. Tåg!
Låter helt sjukt töntigt x') Men jag älskar att åka tåg! Reser man ensam kan man läsa tidning, lyssna på musik, sova, smsa och bara ta det lugnt. Har man kompisar med sig kan man prata, skratta och allt sånt där. Plus att det är miljövänligare än bil, och för mig är det "gratis" eftersom jag har tågkort! ;)

2. Upphittade brev.
Idag läste jag igenom mina gamla kort som jag har fått genom åren. Man blir glad när man läser dom och verkligen ser hur många som bryr sig om en ^^ Plus att man kanske hittar ett och annat kärlesbrev från längesen ... (det gjorde jag, mihih)

3. Komedi-shower.
Nu menar jag inte 2 ½ Men eller How I Met Your Mother, även om dom också är bra.
Jag menar liksom riktigt shower, som "Hipp Hipp" eller ännu bättre, "Saturday Night Live".
Hur mycket roliga klipp och sketcher som helst!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!