Frulle!

2011-07-25, 11:00:29 / Kategori: allmänt

Hej på er :)
Sitter och äter frukost nu.
Har inte sovit jättemycket inatt. Måste vända "rätt" på dygnet så det blir lite svårt att sova.
Andledningen är att jag åker till Tallin på lördag.
Just det, det var det jag skulle säga:
På lördag åker jag ju som sagt till Tallin, det vill säga ingen uppdatering.
Efter det så ska jag (om jag förstått det rätt) åka till pappa, inte jättemycket uppdatering då heller kanske.
Direkt efter det åker jag till Danmark.

Så det blir inte så mycket uppdatering, men jag ska försöka skriva så ofta jag kan :)
Ha en bra dag, hörs kanske senare!

njk
Detta är min och Julias dåliga humor. Kolla klon och posen, haha.


julia

hahaha :D



2011-07-25, 17:54:43



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!