Jag och Denise!

2011-08-01, 20:59:35 / Kategori: allmänt

Glömde berätta också!
Att först åkte vi ju tåg till Sthlm.
Där stod pappa på perrongen med Denise (mitt lillasyskon).
Jag var lite halvrisig och så... vilket nog syns på bilderna nedanför.
Men vi drog iväg till pizza hut i kungens kurva.
Där käkade vi, och när Denise fick glass så gjorde jag sadface mot servitören (som va ung.)
Iallafall, så han ba "du får också ta en". Jag bara YAY :D
Sen blev det lite pinsamt:
Denise: haha fia...
Jag: Vad???
D: Uh uh *puffar mig på axeln och flinar som typ "oh lala"*
J: Nej fan.
D: Johoo
J: Nej, eller asså jag fick glass av honom! Det räknas typ som en distansdejt ju...
D: ÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!
J: Vadå? Date? Det är ju inte snuskigt hallå? Haha.
D: Haha, jaja. Så du är kär?
J: Men neeeej. Herregud. Jag tyckte det va sjysst bara. Herregud.
D: DU ÄR KÄR I EN KINES!!!
J: Nej, OCH TYST! OCH VADÅ, KAN MAN INTE VARA KÄR I KINESER ELLER!? OCH FÖRRESTEN ÄR HAN NOG MER HALV-THAILÄNDSK FAKTISKT!! Men nej ,det är jag inte.
D: hahaha.
J: hahaha.

x'D
ni kanske inte orkade läsa allt...

Här är iallafall två bilder på oss, mycket seriösa osv:
nm,




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!